Joggetur i dårlig vær

Hei! I dag skulle jeg egt ut med Trude å ri, men hun måtte på skolen. Jeg har jo ferie i dag å, siden lærerne har planleggings dag. Men i morgen blir det skole. Men det er egt helt greit.

Jo, I dag morres klokken 10.00 gikk jeg ut å begynte å jogge. Deilig! Det er lenge siden. Men SKAL  Komme i for før sommeren. Så da er det jo bare å starte. Her er noen bilder. Mobilen min som jeg hadde med meg er litt klikk. Selvutløseren funker ikke så da blir det ikke noe fine bilder, men skal kjøpe meg speilrefleks snart. Må bare tjene litt penger først. Å jeg ønsker meg virkelig det! Så hvis det er noen av dere som vil kjøpe et til meg? Neida. Jeg bare tullet.


hmm. Morgentrøtt?

Jakke-Bergans
sånn genser-Bavac
Tights-H&M
Sko-Asics
pannebånd-Bergans


Haha. Jeg må fjerne datoen¨på mobilkameraet. ser jo ikke bar ut.


Veien begynner å bli bar! Jippi. Men det går snart ikke ann å ri der mer. fordi veien blir ødelagdt. Så å ri på veien må vente til sommeren: )


Håret mitt er begynt å bli mørkere, så jeg skal farge det igjen snart.

 
Det er koselig på tur når Flora er med.

Jeg satt jo ute i går, for det var jo DEN solen!!! Så jeg har blitt brun! Jeg våknet i dag å fikk neste sjokk. Jeg som aldri er brun var jo kjempe brun! Å som jeg elsker sommeren/våren! Sol Sol Sol in my heart!♥

Men nå blir det vel å lete etter den fantastiske kabelen til kameraet mitt. Gone… Kan ikke huske hvor jeg har ryddet den bort. SÅ det blir vel dagsprosjektet mitt. Hehe.

Skal snart legge ut hvem som er med videre i blogg vs blogg. Trekker de som skal være med snart. Å spm runden kommer også snart. Laster den opp på youtube i kveld: )

-Anne

6 kommentarer

Siste innlegg