oi oi! ( Innlegg fra i natt) å i dag

Dette innlegget skulle egt vært ute i natt, men dataen gikk tom for strøm…. Eller det som er kursiv skulle det. Men det andre er skrvet nå: )

hei til de som er oppe så sent/tidlig! Hehe, Har besøk av synnøve. Å vi får ikke spve. vi er eikke trøtte i det hele tatt! Men jeg ser jo nå at jeg egt ikke har strøm igjen. Så jeg må vel si hade til dataen min akkurat nå… Sorry for veldig lite blogging. Men det er jo Påske. Natta! 

Vi sovnet ikke før klokken fem eller noe. Hehe. Tenkte egt at vi skulle være oppe hele natten men jeg sovnet. Hihi.

EN ting til. Det er ikke meningen å blogge så lite men siden det er påske så har jeg ikke tid. I dag kommer Tante, onkel, og st kusiner. Så da får jeg ikke gjort det. Jeg skal gjøre ferdig spm videoen i dag eller noe. men vet ikke når den kommer ut. Å bildene som jeg tokk kommer ikke inn på dataen. Fordi jeg ikke kan finne kabelen i det hele tatt. den er borte. Å siden den leker gjemsel med meg så blir jeg jo sur på den. Jeg lovte jo at jeg skulle legge dem ut. Men det blir ikke nå. Så unnskyld! <'3….


Haha


Her er snuppa mi. Hun kommer alltid til å være det: )♥ Veldig glad i deg♥

Men nå kommer de snart. Så vi snakkes(snart)

-Anneee<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg