meld dere på blogg vs blogg

Hei og hopp!

Neida, overskriften er litt tullete. Leste akkurat et innlegg der det var en som klagde over at det var så mange "fjortiser" som hadde sått seg blogg for å skrive om håret, å sminke å sånn. Å at de hadde så mange skrive feil! Who cares? Ikke jeg. Jeg er ikke veldig fjortis heller. Men det må jo få lov til å legge ut en Outfit uten om at alle skal klage! det er jo mange som syns det er artig å se hva andre har på seg.:-)  Men nok om det!

Jeg skal ha en blogg vs blogg. Vinneren får link på 5 innlegg å 10 kommentarer. Så da håper jeg bare på at det melder seg på mange. Jeg trekker ut fen stykker, Så er det opp til dere å stemme hvem dere syns fortjener å vinne! Så MELD DERE PÅ:-D

Jeg legger ut bildene av hva jeg kjøpte i morgen. rekker ikke laste dem inn på dataen nå. Men har tatt dem.: )

Meld dere på!

-Anneee<3

18 kommentarer

Siste innlegg