30.mar.2010

Hei søtinger!
 I dag har jeg vært på Hamar å Shoppet masse! Bilder kommer på neste innlegg. Må bare ta dem først. Hehe. Men jeg har kjøpt masse fint, syns jeg da. Å jeg kan trykt si at lommeboka er tom. hehe. det er ekko der nede. Vi var også på Peppes Pizza. spiste masse pizza, å den var ytrolig god. Så jeg får vel egt bare begynne å ta bildene jeg da. Hihi. Her er en liten smakebit. Men bilde er tatt med webcam så derfor er det ikke så bra. mens de andre bildene skal bli tatt med kamera.:-)


å som jeg elsker weben min<3   Å foresten, Jeg har Bad Hair Day i dag. Det er bare ikke bra!

Har du shoppet i dag?

BTW: det kommer et innlegg imellom innkjøpene og dette.: )

-Anneee<3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg