outfit?

Hei! I dag har jeg ikke gjort så mye. Har vært ute å ridd. Det var vel en fin tur. Gleder meg til Trude kommer tilbake. Så kan vi gå ut å ri med Aria og Snorre. Og kanskje Frenja?. Siden mamma sendte Hind til en som skulle hjelpe med å sette henne bedre inn i ett eller annet så fikk vi låne en ny hest… Tokk mange fine bilder av dem i dag. Og de kommer nok sikkert ut her i morgen eller noe.

Jeg tenkte jeg skulle begynne med Outfit. Mye mer! hva syns dere?

Men nå skal jeg spise kyllingvinger å se på film. vet ikke hvordan enda men. Og i morgen så skal vi til Hamar å shoppe! jeg trenger noe som er nytt: )

Så jeg sier bare at vi snakkes!

-Anneee<3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg