Earth Hour + bilder

Heisann!
Unnskyld for lite blogging. Skal bli flinkere. I dag er det  Earth Hour. Det varer fra kl. 20.30 – 21.30. HUSK: Sku av alle lysene å alt som bruker strøm! det er veldig viktig! Alle burde gjøre det!:-)

Men, her er noen bilder som er tatt i dag. Hehe, har redigert et bilde jeg ble ganske fornøyd med. Hva syns du?


Just smile. Hahaha


Btw. Jeg er et hettemonster! hihi.

Jeg skal foresten snart ha en konkuranse. Men jeg må ha en premie først. Så da jeg har skaffet det blir det en konkuranse. Noe den går ut på er å kommentere den 400 kommentaren. Jeg mangler bare 87. + at det blir noen andre ting.

God påske til alle dere!<3

-Anneee<33

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg