God påske til dere + spm

Hei!

Dette blir et kort innlegg fordi jeg snart må på skolen. Men nå er det snart påske folkens! BAre en skoledag med TRE prøver og en innlevering.  Men det går da greit. Hehehe, Nei, Syns det egt var dårlig gjort med tre prøver på en dag. Man har jo så mye å øve på. Men etter at denne dagen er ferdig har jeg jo påskeferie en og en halv uke da! Det blir kjempebra! Skal opp på fjellet, få besøk og kose meg masse.

åja, dette ble jo kjempefint! Menmen.

T-skjorte fra Cubus.
Gul genser fra GT
og blå topp fra Bik Bok
Bukse fra Bik Bok

Hahah, måtte bare slenge inn dette bilde. Er fra i går.

Men dere? skal jeg begynne med sånn at jeg viser månden i bilder? Hvis jeg har det da.

God påske til alle dere som leser bloggen min! Håper dere får en knall fin påske med mye sol. Hahah, tviler litt på det siste:-)

-Anneee<3

9 kommentarer

Siste innlegg