Min treningsplan

Hei!

Unnskyld for veldig lite blogging. Skal nemlig ha TRE prøver og en innlevering til i morgen. Så har jobbet mye med det. Kommer et innlegg senere om hvordan det var i Renåfjellet i dag.

Her er det jeg gjør da jeg trener:

Jeg tar 100 vanlige situps.

Så tar jeg 20-30 situps der jeg tar beina ned.
Så tar jeg 10 pushups.

Siden jeg danser så varmer jeg opp med det jeg bruker å varme opp med. Så danser jeg. Etter en times-to timers tid tøyer jeg.

Da det blir vår så skal jeg jogge. Men siden det er blitt så bløtt ute så orker jeg ikke løpe i sølen. HAHAHA. Sånn er jeg.

Åhh. Som jeg elsker å bruke Paint! haha. Nei. det blir jo ikke så fint. Men dere får se hva jeg gjør. Jeg gjør jo mye annet også men jeg gidder ikke vise.

Enjoy!

Hahahahaha.

Wow. så fiiint!

Her kan du ligge på siden og på ryggen. Jeg bruker begge delene.

Så glemte jeg å lage bilde av vanlige situps. Men det kan dere vel?

And then we dance! Joho

å så tøyer man. PAss på at du er varm før du gjør det. Hvis ikke kan du forstrekke sener og andre ting. det har jeg prøvd! Ikke å annbefale.

Men tror det blir et innlegg av Turen til Renåfjellet i morgen i stede. Orker ikke skrive mer i dag.

Har dere hatt en fin dag da? Å liker dere å trene?

Btw. Spørsmålene kommer i løpe av påsken for se som lurer. Så det går framdeles ann å stille spm. Fristen er innen onsdag!!!!

-Anneee<3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg