Med i enda en konkuranse!

Hei! jeg er med i en konkuranse hos http://victoriarinde.blogg.no
Linken til konkuransen er http://victoriarinde.blogg.no/1268736985_vinn_goodiebag.html . Jeg vil vinne fordi jeg aldri har vunnet før å fordi det hadde vært veldig bra!

Jeg skulle avgjør hvem som skulle vinne igår, men føler det er for få som har deltatt, det er en brush bag uten børster fra make up factory, solbriller med klart glass, solkort, annsiktmaske og en stilig nøkkelring.. har 2 goodiebagger men ene uten den make up factory brush baggen;)

Så jeg utseter det til fredag!!

Du kommer til konkurransen HER!;)


Detter er de tjeg kan vinne! Håper jeg vinner! for engangs skyld!

-Anneee<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg