vondt i hodet

Hejsann dere!

Nå har jeg spist middag, eller kake og middag. Hehe, hadde igjen litt kake fra i går som jeg nå nesten har spist opp. Menmen.  Jeg har foresten veldig vondt i hodet så tror ikke det blir så veldig mye blogging i dag!    Btw: Vi har FIRE prøver å en innlevering før fredag! så må ØVE!!!

Her er en update fra helgen dere!
Lørdag: Var det dansing♥ Var på Koppang fra klokken 12 eller no. Så øvde vi litt ågså gikk vi (danserne) ned til Storstua. Da var det generalprøve klokken 14.00. Så etter det var jeg å Lisa og kjøpte Doc på Coop. Hehe, vondt med vondt i halsen. Så klokken 18.00 var det i gang. Det var mange kjempeflinke der! Så danset vi! Først dansen husket vi ikke hele av for jeg og Hanna hadde lært den samme daggen, så det gikk vel ikke helt bra. Men de andre gikk veldig bra! Det er så gøy og danse!

Søndag: Var det skirenn på Opphus. Det er tilsammen fire ganger man går på ski, men i år var jeg ikke med på noen av dem. Jeg var med i går for da var det avslutningen. Også er det noe som heter idialtid. Det er sånn at noen setter opp en tid også er det om å gjøre og komme nermest! Og vet dere hva? JEG VANT!!! Jippi! 2010=1.plass. 2009=3.plass.  2008=1.plass!!! Å det er om ågjøre å ha navnet sitt tre ganger på pokalen! Og jeg har to! Så om jeg vinner til neste år også så er den min!:-D 

Det var da updaten fra helgen! Her er noen bilder!


So happy!


Omg!!!! hva gjør jeg her? Ser jo heeelt klin kokkos ut jo!! HAHAHA

Har bilder fra dansingen å, men kabelen er boooorte vekk. så ingen bilder i dag!

Liker dere å gå på ski eller danse?

-Anneee<3

1 kommentar
    1. jeg liker å danse til funky musikk! er ikke flink, men det eer da gøy 🙂 forresten du var superduperkjempefliink pålørdga!!! :)<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg