Til Anonyme!

hei!

Jeg har fått mange hyggelige komentarer både fra Anonyme og med navn! Takk. Men jeg har også fått noen ikk hyggelige komentarer fra Anonyme! Men bare så de Anonyme som skriver dritt! I dont care! jeg driter i det! Jeg syns det er feigt at dere ikke tørr å skrive navnene deres! Noen ganger vil man være anonym men man trenger ikke skrive dritt på bloggene til andre! noen ganger kan det faktisk være sårende! Hva er vitsen? Blir dere glade når dere sårer andre? Hvis dere blir det! Så lykke til med resten av livet dere!

Man går fort lei av folk som bare klager! Det er ingen som liker at folk bare sier negative ting til andre! Prøv å være posetive også da! Jeg blogger fordi jeg vil. Og om hva jeg vil! Unnskyld hvis dere ikke liker det jeg blogger om, men dere trenger jo da heller ikke komentere dritt! Hvis dere skal det så bare ikke komenter! Si det til meg i stede hvis jeg kjenner deg!

Jeg driter i ALLE som bare har dritt å skrive på bloggene til andre! Slutt å komentere!

Sånn! da har jeg fått ut alt jeg tenker på! Det var godt!  Neste gang dere ikke liker det jeg skriver, bare kryss ut siden min da!!!!

-Anneee

8 kommentarer

Siste innlegg