sette ut et rykte? Kjiiiipt!!!!

Hei søte lesere!

Jeg tenkte jeg skulle skrive et innlegg om at folk setter ut rykter!

Å sette ut et rykte er noe av det dummeste du gjør. Man sårer andre å man får det ikke så hyggelig etter at den personen du sårer finner ut at det er deg! Når de som setter ut et rykte gjør det burde man  jo først tenke hva om noen hadde satt ut det ryktet om deg? Men, det gjør de ikke. så de setter ut mange usanne ting. Ting kan være sårende.

Det finnes jo noen grunner for at folk setter ut rykter. For det første: Hvis man gjør det har man ikke medfølelse for andre enn seg selv. kjiiipt kjiiipt kjiiipt! Man bryr seg heller ikke om hva folk kommer til å tenke om deg når de får vite hvem som har sakt det. Hvis dere ikke angrer i det hele tatt etter dere har satt ut rykte, så er det kjempe feil! Man har aldri noen god følelse etter at man har satt ut et rykte om en person. Tenk hvis det var den personen som satt ut rykte som fikk et rykte om seg! Da hadde jo de personene følt akkurat det samme! Man blir jo lei seg! Å for de som setter ut rykter! Dere har ingen ting her å gjøre!

Jeg må bare si at jeg er J***** lei rykter! Kan ikke de som skal si det bare holde munn?  Det hjelper veldig! Så til de som setter ut rykter uten om å tenke seg om: Det er Kjipt! Man kan ødelegge mye av hva folk gjør. Det sårer, veldig!

-Anneee

5 kommentarer
    1. Jeg vet hvordan det føles. Har hatt mange rykte om deg! Men jeg har aldri satt ut noen. Siden jeg bare går i 6 klasse så er det ikke så mange som gjør det enda! Men et veldigbra innlegg! Flere skulle skrever sånn som deg!

    2. Det inlegge kan du faen meg bare trekke tilbake!
      Det er du som driv å sett ut rykter da!
      Fyfaen!
      Går ann å være dum da!

    3. Til:
      21.mar.2010 kl.10:53
      Det inlegge kan du faen meg bare trekke tilbake!
      Det er du som driv å sett ut rykter da!
      Fyfaen!
      Går ann å være dum da!
      Herregud… og det sier du? Du skriver jo ikke hvem du er engang.
      For alt vi vet kan det hende det er du innelgget er ment for!!!

    4. ja helt ening med SS. Hvem vet? hvorfor er du redd for at man skal skrive det? Å hvorfor være redd for å skrive navet! Bedre å fa vite hvem som mener hva. enn at man ikke vet det! Hvis dettte innlegget er mendt for deg. så drit i å skrive sånn! eller bare skrive navnet! det hjelper! men siden du er så feig så drit jo io det! Feige unge!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg