Dansing i dag<3

Heisann folkens! Ja, i dag skal jeg på danseoppvisning. Eller det er hele kulturskolen som skal være med, men vi skal danse inni der et sted. Det blir veldig gøy. Skal opp til "byen" koppang. Haha, neida, koppang kan man vel ikke si at er en by! Men helt greit! Det blir veldig bra og få danset.  Siden dansing er så gøy.

Jeg har ikke noe bilde av da jeg danser men jeg får vel sett om noen gidder å ta i kveld da!


Hettemonsteret meg! hahaha


Hmm… hva ser jeg på her? Det var iallefall ikke meningen. Menmen.


Jeg har faktisk begynt å like svart.hvit bilder!


Jeg får rettet ut beinet. Men bilde kom før jeg viste det. så jeg rakk ikke ta det opp. hehe

Danser du? i såfall hva?

-Anneee<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg