R.I.P Nusseliten min<3

Hei alle sammen.

Jeg er egentlig ikke i noe godt humør. For da jeg kom hjem i går var hamsteren min (Nusseliten) død. Jeg var kjempe glad i ham å jeg ble kjempe lei meg. Jeg dro jo på skolen om morgnenen å da satt han bare like ved røret. Men han levde. Jeg ga man mat og vann. Så da jeg skulle gå tenkte jeg at siden han er så gammel ( nesten 3 år) så var det nok ikke så lenge til han døde. Å siden han bare satt der så følte jeg at han kom til å dø i løpe av dagen. Så før jeg gikk så ga jeg ham en klem å sa at jeg ver kjempe glad i ham. ( vet det høres rart ut å snakke med et dyr, men jeg ville bare si det) SÅ etter at jeg kom hjem fra fotballtrening på kvelden gikk jeg opp å så at han satt på samme stedet der han satt om morgnenen. Jeg rørte ved ham å da falt han over på siden. Å han bare lå der. Jeg kunne egt ikke tro at han var dø. Så jeg bare: Herreguuuud! Å så begynte jeg å hyyyyyl gråte. Det var kjempe trist. Man mister jo noen man er veldig glad i. Det var ikke noe koselig. Jeg gråt vel hele kvelden.

I dag har jeg vært på øving til forestillingen på lørdag. Gleder meg. Men jeg har vært litt trist siden det skjedde i går. Så, dette innlegget er vel til minne om Nusseliten.

Nusseliten: Jeg kommer aldri til å glemme deg! Jeg var kjempe glad i deg, å jeg kommer alltid til å være det. Du betydde veldig mye for meg. ♥
Det kan godt hende at det er noen som syns jeg overdriver ved å skrive alt dette, men en hamster er jo faktisk et liv. Man blir glad i dem, og da er det jo ikke no gøy at de dør.

Her er en del bilder fra da han levde:


Åhh. Jeg savner han noe veldig!<3


Han hamstrer♥


Han ligger inne i huset sitt.

R.I.P Nusseliten! Jeg kommer alltid til å være glad i deg!♥

Har du også mistet noen du var glsd i?

-Anneee<3

8 kommentarer
    1. Dakar deg… :/
      Jeg har ikke mista noe hamster, men to marsvin og en rotte…- man blir skikkelig lei seg…:'(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg