Nelly.com

Heei søtinger!

Nå tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen klær som jeg syns er veldig fine. De er fra nelly.com. Jeg skal si min mening om dem å hvorfor de er fine.

Sailor stripe dress:

Sailor Stripe Dress NOK 249, Club L - NELLY.COM 
Den syns jeg var veldig fin. den var passe lang å kjolen var fin med open rygg. Den ønsker jeg meg virkelig.

Lipsy love basic tuic:
Lipsy Love Basic Tunic NOK 199, Only - NELLY.COM
Det er en tunika jeg må kjøpe meg før sommeren. Den er jo veldig fin når man har solt seg å fått litt farge. Den er passe lang å veldig fin.: )

Momo cardigan:
Momo Cardigan NOK 159, Vero Moda - NELLY.COM
Kjempe fin farge på den. Er veldig fin til noe demin som det sto, hehe.

jeg gidder ikke legge ut mer nå. Har akkurat kommet hjem fra Hamar Btw så er litt sliten. Var på en messe i vikingeskipet. Har noen bilder dere skal få se da jeg har funnet kabelen å fått lastet dem opp.: )

Legger ut et heeelt RANDOOOOM bilde jeg fant på dataen. Hehe. Ikke noe smil nej.

Nå skal jeg kanskje gjøre noe Norsk som vi har til i morgen. hehe: )

Q-Har dere nerdebriller?: )

-Anneee<3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg