Må ha

Hei!

Vet det er ganske tidlig til å være en søndag, men jeg skal til Hamar i dag så det blir ikke noe blogging før i kveld tror jeg. Tenkte bare at jeg skulle vise dere hva jeg ønsker meg veldig akkurat nå. Det er jo en del, å jeg kommer nok ikke til og få kjøpt/fått alt sammen. men, jeg håper da det: )


Sminkekoster fra Rapunzel.no  dette erjo bare MÅ ha: ) Tror de kostet rundt 269 kr.


Øyenskygge paletter. Åhh, det ønsker jeg meg veldig. Det koster 398 kr. Så jeg får spare til ALT:D


Kosedress fra Universyti.no koster 899kr. Den ønsker jeg meg mest av ALT: )

Det kommer flese må ha senere: )

-Anneee<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg