jeg tokk en Twilight test.

ja, jeg tokk en twilight test jeg fant. Det var om hvem du var. så her er den personen jeg ligner mest på: )

Hvem er du i Twilight?

Ligner du mest på Jacob, Bella, Alice eller Edward? Test deg selv og se

Du er Bella Swan!

Selv om du er litt klumsete, blir folk (og andre vesener!) veldig lett glade i deg, og du betyr ekstremt mye for de rundt deg. Du innser kanskje ikke selv hvor fantastisk du er, men vakre mennesker som deg kommer til sin rett før eller senere.

Så. ja nå vet du hvordan jeg er: ) Ta testen å sjekk hvem du er da vel: )

-Anneee<3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg