paranornormal activity

Heisann.

Nå får vi snart besøk av noen venner. Så skal jeg ta toget til koppang for å se på filmen paranornormal activity  sammen med Robin og Synnøve. Det gleder jeg meg til! Tror egt den er veldig skummel, men jeg dør jo sikkert ikke da. Eller? det vet jeg ikke. Jeg klarer egt ikke å se på skrekkfilmer, men jeg måtte bare se denne… Hehe, jeg har fremdeles Fritt Vilt I og II i bakhode. Å det er et år siden vi så de:O Men, jaja, Jeg skal sitte mellom Synnøve og Robin. så blir jeg kanskje ikke så redd? hehe. 🙂 Men jeg gleder meg.

Jeg skal foresten sove over hos Synnøve, Men jeg tar med dataen. såå. kanskje det blir noe blogging etter filmen? Hvem vet… dte re altfor lenge siden jeg har sovet hos synnøve. Så jeg gleder meg:D

Å herreguuud, jeg gleder meg. Men jeg kommer ikke til å sove etter det altså…… Det er synd: P

Noen andre som har sett den? Hva syns du om den?

-Anneee

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg