Jeg blogger igjen faktisk

Hej.

Det kan godt hende at denne bloggen også blir kortvarig, som de andre jeg har hatt. sånn som  annefi og anneeesophie. Men jeg håper da at denne blir langvarig, men jeg lover ingenting. Jeg syns det er ganske vanskelig å blogge når jeg ikke har noe å blogge om. Så da går det jo en tid i mellom hvert innlegg da men. Jeg skal prøve å blogge vær dag. Menmen. 
 
Nå sitter jeg å krangler med Haaken elfin. Broren min. Han sitter å spiller, å jeg hører på musikk. Men han dreper meg neste seiden jeg hører på sanger han ikke liker.

Redigert bilde. Tatt for en stund siden da.

Jeg har egt ikke noe å gjøre nå. så da får jeg vel bare kanskje gå ned å spise. Har ikke spist frokost enda.: P haha. Eller jeg skal gå på ski: )

Hva skal du i dag da?: )

-Anneee

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg