Endelig juleferie

ENDELIG har jeg også juleferie! Dette har jeg gledet meg til lenge nå, og det er så deilig å slippe å lese mer til eksamen. I dag hadde vi den siste eksamenen før jul nemlig anatomi! Endelig er jeg ferdig med det faget! Jeg hadde en god følelse når jeg gikk ut av klasserommet, så får jeg bare vente i tre uker på karakter. Jeg håper virkelig jeg står og slipper å ta den opp igjen. I kveld skal jeg feire juleferie og vel overstått eksamen sammen med gruppen min, og det blir kjempegøy! Håper alle får en fin kveld ♥



Slenger med et bilde av den fine vinduskarmen min! Fikk nydelige roser av kjæresten for vel overstått eksamen♥♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg