Noe å glede seg til

Nå er det så mange ting jeg kan se frem til! Om 53 dager skal jeg til London med alle andreklassingene på skolen. Jeg har jo vært der to ganger før, men herlighet for en fin by det er! Jeg gleder meg sånn til all shoppingen og alt det andre vi skal finne på der. Om 126 dager skal jeg til Tyrkia sammen med Lars og familien hans. Det kommer til å bli så bra! og bare en dag etter at jeg kommer hjem derifra skal jeg til Kos med jentene! Herregud, så mye fint å se frem til! I tillegg blir jo alle jentene 18 dette året og det i seg selv er helt utrolig rart å tenke på!

I tillegg til alle disse store tingene kommer det jo til å skje så utrolig mye fint dette året. Jeg er godt i gang med lappen og det gir meg en mye større frihet enn hva jeg har nå. Med tanke på at jeg bor milevis unna alt og alle så kommer det å få lappen til å bli det aller beste! Jeg har vinterferie om litt over en uke og da skal jeg på hyttetur. Dette året kommer til å bli så bra! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg