Hyttetur med jentene

Dro som sakt på en liten hyttetur med Kaja, Live og Hedda♥ Trist ikke Tina kunne være med, men du blir med en annen gang!

Jeg, Live og Kaja dro opp rundt ti tiden. Så vi satt litt ute i solen før Kaja og Live bestemte seg for å sove noen timer. haha, da gikk jeg litt rundt og så gikk jeg for å møte Hedda litt senere. 


Live og Kaja måtte ta en liten pause, så da lekte de like godt fly





Kaja og Live♥



Pølsemesteren



Fine middagen og FINESTE IPHONEN. SAVNER DEG


Søteste Hedda

Nå skal jeg pakke og finne fram ting til imorgen, og så skal jeg jobbe med filmen! Vi blogges

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg