SOMMERTILBUD FRA DET NYE

Reklame | Det Nye

//annonse 

God ettermiddag! Endelig titter jeg innom igjen, og nå har jeg en liten superdeal til dere! Nå har Det Nye en kampanje som gir deg 8 utgaver for kun 279 kr! Trykk HER dersom du ønsker å benytte deg av sommertilbudet og i tillegg få en veske fra Lycke med på kjøpet! 

Jeg har lest Det Nye i flere år nå, og syns at det er det bladet som har de beste artiklene, fineste inspirasjonen når det kommer til klær og sminke og de mest inspirerende reportasjene om forskjellige mennesker. Av dette bladet blir jeg inspirert og jeg finner ofte klær jeg syns er fine eller sminke jeg vil teste ut. Man kan lese om alt i fra mote, skjønnhet, reise, mat og trening – så her får man litt av hvert i ett og samme blad! Min favoritt i bladet er portrettintervjuene som både er inspirerende og spennende å lese. Og hva er vel ikke bedre enn litt godt lesestoff til sommeren? 

Akkurat nå får du hele 8 utgaver av det nye til kun 279 kr! I tillegg får du som kjøper abonnement nå en beige Lycke Crossover veske – så dette er et kjempetilbud! Trykk HER eller på bildet nedenfor dersom du ønsker å benytte deg av dette supertilbudet! 

#detnyelycke 

 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg