en liten oppdatering

Nå er det nesten ett år siden sist jeg var innom her å skrev noe sist. Dette året har bare flydd avgårde, og jeg har fått gjort og vært med på så utrolig mye spennende og bra. Jeg har blant annet reist til Amsterdam, Belgia, Gran Canaria og USA. Startet på det siste året av sykepleien, som både er krevende og spennende. Vært på fjellturer, konserter og slappet av. Hatt koselige vinkvelder med venner og tilbrakt tid med venner, familie og kjæresten. 

Nå er det siste innspurt dette halvåret her på sykepleien, og jeg har bare igjen en eksamen, en praksis og så er det bacheloroppgaven som skal skrives til våren. Tiden på studiet har gått så fort, og jeg har lært så utrolig mye. Tenk så fint, men skummelt, det blir å være ferdig utdannet sykepleier! Jeg gleder meg!

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with acg preset

Processed with VSCO with acg preset

Noen bilder fra turen jeg, mamma og pappa hadde til USA i sommer. Vi besøkte New York og dro videre oppover kysten mot Boston og Maine. En helt utrolig ferie!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg