Nå kan jeg ikke klage mer på kulden

Endelig kom pakken jeg så lenge har ventet på. Jeg har fryst på føttene i flere måneder nå, så det blir så godt å endelig få varme sko. Jeg har hatt UGGs før, men da har det vært de høyere variantene. Disse syns jeg ikke er så veldig fine lenger, så da bestilte jeg meg heller et par i den laveste varianten. Og gud så fine og gode de var! De passet perfekt på foten, og nå skal jeg ikke klage mer på kulden resten av vinteren. Endelig slipper jeg å presse på meg de andre skoene med et par tykke sokker + ullsokker. Jeg har mine i fargen SAND og bestilte dem fra Boozt.com. Hils på mine nye fine sko:




I dag skal jeg hjem til mamma og pappa. Helgen består for det meste av nattevakter på jobb. Men kanskje jeg kommer på noen fine bloggideer midt på natten. Er det ikke da man er mest kreativ? 

4 kommentarer

Siste innlegg