My favorite place

Hei!

Nå begynner det å bli en stund siden forrige blogginnlegg. Jeg har virkelig hatt varierende bloggperioder i det siste. Noen dager er blogglysten på topp og andre dager kunne jeg ikke tenke meg å skrive ett eneste ord. Det er kanskje derfor det går så lang tid mellom oppdateringene her på bloggen. Jeg har i hvertfall gjort unna 3 eksamener, og det er så deilig. Endelig kommer det en litt mer stille periode på skolen, og i slutten av februar skal vi ut i ti-ukers praksis på sykehjem. Men nok om skole. Jeg vet hvor kjedelig det er å lese andres blogger som bare inneholder skolerelaterte ting. 

Jeg har kommet meg tilbake til leiligheten og kjæresten min etter nesten en hel måned hjemme hos mamma og pappa. Jeg som tenkte det ble deilig med juleferie tenkte nok litt feil. For det eneste jeg har gjort er å jobbe, jobbe og jobbe. Heldigvis tenker jeg på det som en bra ting med tanke på lønn, erfaringer og hyggelig tid, men det er veldig deilig å være tilbake å kunne slappe av 100% også. Jeg har savnet alt her på Hamar og nå som jeg er tilbake nyter jeg hvert øyeblikk. Det er deilig å være hjemme hos mamma og pappa også, men det er noe helt eget å ha sitt eget sted, med egne ting hvor man kan gjøre akkurat hva man vil uten å ta hensyn til så mange. Ellers er jeg ikke så fotogen om dagen, så da får dere et bilde av yndlingsstedet mitt i leiligheten. Dere har nok sett det før, men her oppgraderes det i ny og ne, og nå er jeg virkelig fornøyd.

Jeg savner virkelig den tiden hvor jeg hadde mye å komme med her på bloggen, og jeg håper at all inspirasjon og motivasjon kommer tilbake til meg. Jeg vet hvor mye bloggen egentlig betyr for meg, selv om den det siste året egentlig bare har vært full av tull, så jeg skal gjøre mitt beste. Et fint og bra kamera har jeg jo også, og det må jo brukes til noe, haha. Om det er noe dere har lyst til at jeg skal blogge om, så bare skrik ut. Jeg setter pris på alle tilbakemeldinger og kommentarer fra dere.

 

4 kommentarer
    1. Jeg har hatt akkurat samme problem selv, men etter at vennene mine tok tak og ville hjelpe med å ta bilder og kom med tips om hva jeg kunne blogge om så har det blitt mye bedre! Det å få hjelp med å ta bilder hjelper masse!

    2. Takk for herlige dager 💝 Du er enestående flink å jobbe, men husk å ta vare på deg selv også 💝 Lykke til med nytt semester! Nyt dagene som student og fine stunder med kjæresten 💝

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg