Min november favoritt

God morgen! I dag våknet jeg opp til masse snø ute og endelig fikk jeg litt mer julefølelse! Beklager for dårlig blogging den siste tiden, men ukene og dagene går til eksamenslesing. Og når jeg ikke leser ligger jeg strakt ut på sofaen med en serie. Jeg har nesten ikke overskudd om dagen fordi agene er lange og slitsomme. Heldigvis er det bare under to uker igjen til juleferie, men først skal jeg ha to eksamener. 

Jeg tenkte jeg skulle vise dere min november favoritt. Dette er en sminkefjerner/rens som fungert supert på meg. Jeg har alltid brukt sminkeservietter fra simple, men disse ble jeg så fort tørr av i ansiktet, så da måtte jeg finne noe annet. Denne cleanseren bruker jeg hver eneste kveld når jeg fjerner sminken. Og det beste av alt er at den er utrolig drøy i bruk. Man trenger bare bruke en liten dert og blande den med lunkent vann. Så gnir man den inn i huden og til slutt skyller man den bort. Etter det kan huden føles litt stiv, men da er det bare å bruke en god ansiktskrem. Dersom man dusjer om kvelden, er det nesten enklere å bruke den der. Denne cleanseren er fra Clarins og jeg anbefaler alle å prøve den nå som det er kald og tørr luft ute. Huden min har aldri vært finere! Jeg har kjøpt min hos Kicks, men du får nok tak i den andre steder der de selger Clarins. De har også andre sminkefjernere dersom denne ikke passer sin hudtype! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg