Uken om gikk

Hei og god mandag alle sammen! Jeg har i det siste fått med meg at det er mange bloggere som har begynt på “uken som gikk” innlegg, og jeg tenkte at det passer jo meg midt i blinken. Det er jo en fin måte for dere å holde dere oppdatert på hva jeg driver med når jeg ikke blogger så mye. Så da begynner jeg nå med forrige uke. Håper dere liker sånne type innlegg. 

Ukens beste person: Dette er uten tvil kjæresten min. Altså, jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten han. Han stiller alltid opp og hjelper meg om jeg trenger det. 

Ukens cravings: Det må være sånne vannmelon-smågodt og smoothie. HERREGUD så gode de vannmelon godteriene er. Hadde lyst på det absolutt hele uken, og når jeg kom hjem denne helgen kjøpte pappa inn det til meg. Åh, da ble jeg glad da. Ellers har jeg gått rundt å tenkt på smoothie hele uken også. Den på bildet under er jo absolutt den beste!

Ukens nedtur: Det må være at jeg ble forkjølet på fredag. Kjæresten smittet meg og jeg holdt på å dø en liten stund. Det var tett helt fra halsen og opp til hjernen. Heldigvis har det begynt å løsne litt nå, og jeg håper jeg kan møte denne uken frisk som en fisk. 

Ukens opptur: hmm. Tror kanskje det var mandag og torsdag, når jeg og kjæresten ser på serier sammen og koser oss. Vi følger med på The walking dead og American horror story sammen, og da koser jeg meg veldig. Ellers så har jeg en kjæreste som alltid gir meg komplimenter og det er jo også oppturer i en ellers så treg hverdag. I tillegg fikk jeg veldig bra resultat på en fredagstest vi har i anatomien, og sånt blir man jo glad av!

Ukens antrekk: Hahaha, det må være joggebuksa og hettegenseren på fredag. Det var så deilig å bare hoppe rett i kosetøyet, ha i hårkur og rense huden. 

Ukens sang: Det må være Sorry av Justin Bieber. Jeg syns denne sangen er så utrolig fin!

Ukens latter: Det må være Solsidan. Herregud for en morsom serie! Jeg tar meg i å sitte å le for meg selv av noe som aldeles ikke er morsomt, herregud. 

Ukens shopping: Det går jo for det meste i dagligvarer og mat på butikken. Men denne uken fikk jeg handlet litt sminke i tillegg. Trengte å oppgradere sminkemappen min litt.

Ukens serie(r): Jeg satte en r i parentes fordi jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken serie jeg liker aller best. Hver uke catcher jeg opp med Grey´s Anatomy, Saving Hope, American Horror Story, The Walking Dead, The Vampire Diaries og Homeland. I tillegg blir det litt Solsidan hvis jeg kjeder meg. 

Ukens bok: Jeg har akkurat begynt på boken Grey, så vi får se hvordan denne slår til. Jeg likte de andre bøkene i fifty shades serien veldig godt, og jeg håper denne er like god. 

Håper dere liker sånne innlegg. Jeg skal prøve å bli flinkere til å oppdatere, for når jeg først gjør det så er det så gøy! Men, noen ganger føles det ut som et ganske stort tiltak å begynne å skrive og da er det lettere å lukke skriveboksen og finne på noe annet, som for eksempel å se på serier hahaha. Håper dere har hatt en fin start på denne uken, så snakkes vi snart!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg