Cozy knits and big scarfs

God morgen! Nå har jeg faktisk kommet meg hjem til mamma og pappa. Stod opp tidlig i dag og tok toget fra Hamar til Koppang før det nesten var blitt lyst. Jeg skulle til Koppang for å ta en blodprøve. Og au, det er like vondt som alltid. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det når vi skal begynne å stikke på hverandre. Det går helt greit å se på når nålen er stukket inn og når den trekkes ut, men akkurat i det den presser seg gjennom huden får jeg panikk omtrent. Haha, det er el bra å bli sykepleier da? Jeg håper det går over og at jeg venner meg til det.  

Nå om dagen pakker jeg meg inn med strikkejakke over vanlige gensere og verdens beste skjerf som jeg skal vise dere senere. Jeg elsker at man kan pakke seg inn og rulle rundt i varme ullplagg. Åh, høsten er herlig 🍁🍂🍄 Nå skal jeg slappe av i sengen min med serier hele dagen og nyte å bli servert middag! Ha en fin fredag alle sammen! 

Sko Converse // Bukse Gina Tricot // Genser Bik Bok // Strikkegenser Bik Bok // Skjerf Creative Collective // Veske H&M

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg