I min sminkemappe

//Inneholder noen sponsede produkter

 

Heisann! Nå har vi kommet halvveis i uken allerede, og tiden flyr såå fort! Jeg syns ukene og månedene går sykelig fort, og det samme gjør dagene. De bare raser avgårde. Jaja, nok om hvor fort ting går. Jeg tenkte jeg skulle vise dere sminkemappen min. Det er en del som jeg ofte tar med hvis jeg skal bort også, men dette gadd jeg ikke ta med nå. Her er for det meste hverdagssminken min som jeg bytter litt på å bruke. 

Sminkemappe fra Lulus! De er virkelig kjempefine, og de får plass til nesten alt. Jeg har i to størrelser av denne typen, og jeg er skikkelig fornøyd.

Smilelab er jo veldig praktisk å ha i sminkemappen, og i denne lille beholderen tar de null plass. Ralph Lauren parfymene er mine favoritter og håndkremen lukter også himmelsk. Yves Rocher elixiren (Sponset) er utrolig god mot mørke ringer under øynene og denne brukes hver eneste morgen! 

Her er det litt av hvert, haha. Jeg bruker til daglig Smashbox sin primer, consealeren fra H&M, smashbox sin foundation og bahama mama pudderet. Jeg bruker også bareMinerals produktene innimellom og terracotta pudderet er virkelig kjempegodt! Chanel pudderet er en slags bronzer som lager prikken over i´en hvis jeg skal på fest eller hvis jeg skal pynte meg litt ekstra. 

Jeg har to koster fra nilens jord som er supermyke og som får pudderet fint fordelt. Den andre kabuki kosten er fra ELF, og denne har jeg hatt i mange år. Denne er også supergod! Mac børsten bruker jeg til blush. Så er det foundation kosten som takker for seg om ikke så lenge, og en kost fra bareMinerals som røyter noe helt sinnsykt, haha. 

Mascara fra Lancome, VERDENS BESTE faktisk. Den gir utrolig fint volum og kosten er bøyd slik at man kommer til overalt! Eyeliner fra Maxfactor er på hver eneste dag og så bytter jeg på å bruke øyenbrynspennen fra billion dollar brows og clinique. Glo´minerals liplineren bruker jeg bare om jeg skal pynte meg. 


Disse øyenskyggene bruker jeg bare til fest, men herregud så fine de er! Og de sitter utrolig bra også! 

Jeg ser nå at ganske mye er veldig slitt, i hvertfall når det kommer til sminkekoster. Tror jeg trenger en liten oppgradering der ja. I tillegg er jeg tom for øyenbrynspenn, så når lønningen og stipendet kommer da skal jeg fylle opp sminkemappen min med de mest nødvendige tingene. Håper dere liker å lese om sånne ting også, og ikke bare hverdagen min! 

4 kommentarer

Siste innlegg