October sunset

God kveld! I går tok jeg toget hjem til mamma og pappa, så nå sitter jeg godt plantet i sengen. Jeg har akkurat sett ferdig en episode med Grey´s og en med Saving Hope! Åh som jeg elsker sykehus serier! Drømmer meg helt bort og skulle virkelig ønske at det var slik det var i virkeligheten også! Det får jeg vel snart funnet ut når jeg selv skal jobbe der. I dag står fredags pizzaen på planen og i morgen og på søndag er det jobbing. Prøver å få til noen vakter i måneden slik at jeg klarer meg som student.

I går kveld var det helt fantastisk lys ute, som alle på instagram og snapchat fikk med seg, for her var det spam med fine bilder! Jeg og kjæresten gikk ned til Mjøsa for å ta litt bilder av himmelen som så ut som den var i brann, så det tenkte jeg å dele med dere denne fredagskvelden. Disse bildene er helt uredigerte, så da kan dere tenke dere hvor fint det så ut i virkeligheten! Håper dere alle får en fin kveld!


Verdens fineste♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg