LATE DAGER

God kveld!

Ute regner det skikkelig, brannalarmen har gått i bygningen i dag og jeg har ikke gjort noenting før nå. Akkurat nå sitter jeg å jobber med en oppgave om grunnleggende sykepleie. Det er utrolig interessant og så lærerikt. Det er mye vanskelig stoff, ihvertfall i anatomien, men jeg skal komme meg gjennom det. Jeg har jo ikke gått på skole en måned en gang, så dette har jeg stor tro på. Vi har fri resten av uken, så det blir langhelg på meg. Wii, så utrolig godt det er med fri! Kjenner at høgskole er noe helt annet enn videregående. Så klart har man enda mer ansvar for egen læring, mye selvstudie og sånn, men om jeg er flink å utnytte tiden jeg har på skolen og litt av fritiden min, vil jeg sitte igjen med enda mer fritid hvor jeg kan gjøre hva jeg vil. 

Jeg har jo ikke akkurat blogget så mye i det siste, og for å være ærlig så har det heller ikke fristet noe særlig. Jeg har hatt utrolig mye fritid hvor jeg kunne ha blogget, men å ligge på sofaen å se på serier har fristet hundre ganger mer. Så det blir vel til at det plutselig kommer et innlegg i ny og ne. Så håper jeg at de som fortsatt titter innom her vil gjøre det fremover. Og plutselig kommer jeg tilbake med enda mer inspirasjon og blogglyst. Vi snakkes ♥

 

 

3 kommentarer
    1. Koselig skrevet, du er flink til å skrive. Ønsker deg en knall onsdag videre:):). Har ett problem som jeg søker hjelp til. Jeg importerer bilder til bloggen i dag men får ikke lagt dem ut før i mårgen, blir helt gal, får ikke til å endre dette. Hva gjør jeg feil? Kanskje du kan hjelpe meg? Blir kjempeglad hvis du kanskje vet hvor problemet ligger:). Takker for alle svar du event kan ha:):)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg