Black&White

God morgen! Denne søndagen har vært god og lat, og det skal den fortsatt være noen timer til før jeg skal på jobb. To av fire eksamener er gjennomført og formen begynner sakte men sikkert å bli bedre. Det er heller ikke mange dagene til skolen er ferdig og jeg kan ta sommerfeire med god samvittighet. Samtidig blir det litt vemodig å ikke skulle møte alle jentene hver eneste dag.. Men, jeg og kjæresten har skrevet under på en leilighet og den er såå fin! Det blir så koselig og fint å flytte sammen med han og jeg gleder meg som en liten unge! Viser dere bilder senere. 

Nå skal jeg rydde litt her hjemme før mamma og pappa kommer hjem, og så drar jeg på jobb. Håper alle får en fin søndag! 

I dag fikk jeg en mail om at man fikk 20% på hele bestillingen hos Nelly.com! Skriv inn JACKPOT20 i kassen og rabatten trekkes automatisk fra. Rabatten kan ikke kombineres med andre tilbud, salg eller på utvalgte merker som Elvine, Tiger, UGG Australia, Prime Boots, Vans, By Malene Birger, Diesel, Replay, Hilfiger Denim, Tommy Hilfiger, Carin Wester, Filippa K, Hunkydory, Denim & Supply Ralph Lauren, Polo Ralph Lauren, Parajumpers, Alpha Industries, BLK Denim, Dagmar og J Lindeberg. Denne rabattkoden er gyldig frem til 23.59 i kveld!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg