“Love med like you do”

God kveld! 

Nå driver jeg å rydder rommet mitt, noe som faktisk går bra for en gangs skyld. Jeg har tent lys og nå lukter det utrolig godt her. Jeg er så dårlig på å holde orden på rommet mitt. Som regel ligger det klær overalt og ingenting er i noe som helst system. Likevel klarer jeg alltid å finne det jeg vil ha. Det er akkurat som om jeg har et eget system i rotet mitt. Jaja, nå skal jeg ihvertfall bli orden her. Jeg har allerede kastet nesten alle skoeskene mine som lå stablet i skapet og jeg har begynt å brette klær. Egentlig burde jeg gått gjennom alt jeg har og kvittet meg med det jeg ikke lenger bruker. Meeen, det er utrolig vanskelig. Hver gang jeg prøver å rydde i klærne mine, ender det med at alt går tilbake til skapet. Jeg tenker alltid at “denne får jeg sikkert bruk for en dag”, men det gjør jeg ikke. Plagget blir bare liggende innerst i skapet..

For øyeblikket er dette yndlingssangen min, den er så utrolig fin! 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg