Navneforslag

I dag har det virkelig vært blåmandag. Våknet opp med kjempevondt i hodet og sov helt til halv to i dag. Endelig er hodet litt lettere nå og jeg skal straks sette meg ned med fordypningsoppgaven. Hvis jeg er flink å jobbe litt med den hver dag fremover vil den være ferdig til fredag, om ikke før. Gleder meg sånn til jeg kan trykke på “send” og slippe å tenke noe mer på den. Herregud så vanskelig det er å finne motivasjon til en slik oppgave. Helst burde jeg jo hvert ferdig med den for vi har jo hatt så god tid på  skrive den, men det har vært så mye annet og fordypningsoppgaven har liksom kommet i siste rekke. 

Dette er forresten den nye hamsteren min. Det er en jente på fire måneder, men den mangler et navn. Så kom gjerne med forslag om hva den kan hete! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg