Summerlovin’

Det har tittet frem noen solstråler mellom de mørke skyene i dag, og de har jeg utnyttet! I morgen skal jeg på jobb igjen, så jeg drar til kjæresten i dag sånn at jeg slipper å stå opp så tidlig i morgen. Lars flytter snart tilbake til Hamar, så vi får utnytte den tiden vi har så godt vi kan♥ Det er uansett ikke så vanskelig å komme seg til Hamar nå som jeg har fått meg lappen, så da blir det vel endel turer dit! 

Solbriller HER // Topp Bik Bok

Nå skal jeg pakke med meg noen småsaker før jeg setter kursen til Koppang. Vi blogges! 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg