Min sommer så langt

Hei! Jeg har tatt en aldri så liten sommerferie fra bloggen, noe som har vært veldig godt. Men nå har jeg litt bedre tid og da passer det bra å begynne å blogge igjen. Til nå har sommeren vært helt fantastisk fin og det må virkelig ha vært den fineste sommeren noen gang! 

Sommeren startet med 11 fantastiske dager i Tyrkia sammen med Lars og familien hans. Jeg hadde aldri vært i Tyrkia før og det var veldig gøy å få dra dit! Jeg koste meg masse og hadde det supert i varmen. Det var vel litt i overkant varmt noen dager, men da lå vi i skyggen og tok oss noen ekstra bad! Vi solte oss, spiste god mat, bowlet og gikk koselige turer i byen på kvelden. Da jeg kom hjem fikk jeg slappet av en dag i Asker før jeg tok turen videre med jentene til Kos. Jeg hadde vel egentlig fått litt nok av varmen, men jeg kan jo ikke klage på en uke ekstra! Det var også veldig koselig å bare være oss jentene. Vi koste oss og hadde masse girl time ♥ 

Da jeg kom hjem begynte jeg å jobbe, og det skal jeg fortsette med ut sommeren. Jeg har vært på mange hyggelige fester, vært mye med kjæresten og venner og hatt det supert. De siste dagene har jeg vært på sykehus på grunn av nyrebekkeninfeksjon. Jeg kom hjem i går og er på god vei til å bli helt frisk igjen! Legger ved noen bilder fra Tyrkia og Kos.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg