Fin avslutning

Heihei! Jeg startet denne uken med å forsove meg med sånn ca. en time, noe som gjorde at jeg fikk en halvtime på meg til å vaske håret, sminke meg, spise og pakke før bussen gikk. Jeg har aldri stresset mer enn det jeg gjorde i dag! ♥Mandager♥ Ellers må jeg gjøre ferdig en presentasjon i norsk som vi har til onsdag. Etter skolen på onsdag reiser vi inn til Oslo for å være der før turen går videre på torsdag til Danmark og Ålborg cup. Dette blir den siste cupen og de siste kampene med det fine fotballlaget for denne gang. Tror det kommer til å bli en veldig fin avslutning. 

Genser fra Bik Bok // Solbriller fra Catwalk88

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg