Blomsterbarn

Hei! 

I dag har dagen gått til rydding og vasking, for på mandag kommer de spanske til oss! Herregud som jeg gleder meg til å se dem igjen! Det blir et stramt program neste uke, så bloggen blir vel ikke noe mer oppdatert enn den pleier. De kommer mandag kveld og skal være her til lørdag kveld. Det kommer til  bli så utrolig trist når de drar i igjen, for denne gangen vet vi ikke når vi får sett hverandre igjen. Vi må klare å få til noe sånn at ikke dette blir den siste gangen. I går hadde jeg kjøretime noe Hedda også hadde. Dermed ble det pizzadate og litt shopping før vi dro hjem igjen. Det var kjempekoselig! Jeg trengte noen nye topper, så det ble med meg litt hjem fra Bik Bok, blant annet denne fine blomsterkransen og t-skjorten. Blomsterkransen er jo så utrolig fin, og den passer kjempegodt med maxi kjolene når jeg skal til syden! Kjæresten er på russetreff på Lillehammer så det har vært en eller veldig ensom helg så langt. Men jeg ser han snart igjen, og det blir veldig godt♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg