long time no see

Hei! 

Nå har jeg hatt tidenes bloggpause uten at jeg har noe god unnskyldning. Forklaringen er rett å slett fordi jeg er lat og ikke gidder å blogge. Når jeg virkelig har tid til å ta bilder og sette meg ned, finner jeg alltid noe annet å gjøre. Så sånn har dagene gått fra forrige gang jeg postet noe på denne oppdaterte bloggen. 

Denne uken har vi innlevering, prøver og framføring – så tiden strekker ikke til å skulle gjøre alt mulig annet. Så istedenfor å se noen episoder av Suits bestemte jeg meg for å prøve meg på et innlegg. Det virker så lenge siden jeg satte meg ned å skrev her – noe som faktisk også stemmer ganske godt. Heldigvis er jeg ferdig med alt tullet i løpet av morgendagen og det kommer til å bli så ut godt! Neste uke drar vi til London og uken etter er det påskeferie! Kjenner at det trengs nå. Nå skal jeg tilbake til Tower of London og sosiologiprøven, vi blogges om ikke så alt for lenge.

3 kommentarer
    1. Øynene dine er så utrolig fine! Det er så bra at du har begynt å blogge igjen, har savnet det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg