Endelig vår

Nå er det en stund siden jeg har stilt opp kameraet for å ta bilder av meg selv, men det var på tide. Jeg merket at det var veldig vanskelig å få til noen brukbare bilder i dag, så heretter skal jeg bli flinkere til å bruke kameraet oftere. Jeg sitter å øver til en biologiprøve vi har i morgen. Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig til den, for ingenting sitter. 

I dag har det vært sol og varmt i luften, og jeg kan nesten ikke vente til all snøen forsvinner. Gikk ut i friminuttet for første gang på evigheter og da kjente vi at solen varmen veldig. Jeg gleder meg sånn til å legge bort vinterjakken og bytte den ut med en tynnere og lettere jakke, gå med mer vårlige klær og være mer ute i solen. Jeg er så glad for at det går mot lysere tider og at solen endelig har bestemt seg for å titte frem! 

Skjorte fra H&M og genser fra Spania

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg