HJELP MEG

God kveld! I dag har jeg ligget i sengen mesteparten av dagen med veldig vondt i hodet og nå er jeg enda mer forkjølet enn hva jeg var fra før av. Jeg har lest ut en bok, spist middag ogsett så vidt det var på OL før jeg havnet i sengen igjen. Lenge leve sykdom! Jeg tok et langt bad i stad noe som jeg trodde skulle hjelpe litt, men det gjorde det ikke. Hvertfall ikke når jeg tente duftlys.. 

I tillegghar alle iPhone kontaktene mine forsvunnet, igjen! Jeg har prøvd alt som er, iTunes, iCloude og restart av iPhonen, men ingenting funker. Det som irriterer meg aller mest er at jeg ikke husker hva jeg gjorde sist gang. Noen som har vært borti dette problemet før og kan gi noen råd? Det er bare noen få kontakter som er igjen, men når jeg skal skrive en melding til noen og skriver inn navnet så kommer det opp. Hjelp meg!

1 kommentar
    1. Tusen takk for spørsmålene! 🙂
      Vakker du er på håret (headeren) – helt nydelig!
      Jeg vet dessverre ikke noe om iPhone, ellers skulle jeg hjulpet! Søk på nettet kanskje, om ikke venner og bekjente kan hjelpe? 🙂
      Ha en fin dag videre 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg