JULAFTEN

God morgen♥ Tenk at det allerede er julaften! Jeg våknet utrolig tidlig i dag, noe jeg alltid gjør når det er jul. Så gikk jeg ned i stuen og der hadde pappa fyrt i peisen og julesokken var fylt med godteri og andre småting. Jeg satt litt der nede med mamma og pappa før jeg gikk opp for å se på det obligatoriske på julaften. Nå sitter jeg godt plantet i sofaen med dynen min, levende lys og Tre nøtter til askepott på tven. Julen kan ikke bli bedre! I tillegg har det kommet mer snø over natten, så nå er det blitt en ordentlig hvit jul!

På julaften går alltid timene så sykt sakte og det føles ut som om jeg har all verdens med tid, men så er det plutselig middag og da har jeg ikke rukket å sminke meg en gang. Så i år skal jeg være ute i god tid. Jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal ha på meg, men når jeg finner det ut skal jeg vise dere det. Jeg fikk en ny kjole fra Nelly i går, men den tror jeg at jeg vil spare til nyttårsaften. Åh det er så koselig med jul! 

Det har blitt en del bilder av peisen på bloggen i det siste, men det er så koselig

Nå skal jeg se ferdig Tre nøtter til aksepott og reisen til julestjernen før jeg og familien skal bort til momo og biss og spise grøt. I går så jeg at det var mange som pleide å spise grøt på lille julaften, men vi har alltid hatt som tradisjon å spise det på selve julaften. Jeg ønsker alle en riktig god jul, og tenker på alle de som sitter alene og alle de som ikke har det så godt♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg