Fin uke

God søndagsmorgen! Denne uken har bestått av så mange fine ting. På onsdag samlet nesten alle jentene seg å bakte pepperkaker hos Hedda. Det var superkoselig og jeg fikk litt julestemning der vi satt med gløgg, julemusikk og pepperkakelukt i hele huset♥ I tillegg har det kommet masse snø, og mer kommer det. Ute er det helt hvitt noe som også hjelper på stemningen.

På fredag var jeg, Live og Hedda klare for kommunenes julebord. Vi begynte å pynte oss veldig tidlig og så dro vi en liten tur til kjæresten min før julebordet begynte. Det var veldig gøy! Jeg skulle på jobb lørdagsmorgen så jeg sov over hos Lars og måtte opp halv sju. Jeg har aldri vært så sliten og trøtt før. I tillegg begynte jeg å bli forkjølet. Nå sitter jeg under dyna og ser på Frustrerte Fruer. Jeg er helt tett i nesa og hoster som en gal. Blir alltid syk når vinteren starter. Det er kanskje på tide å bytte ut conversene med et par varmere sko?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg