ØNSKELISTE JULEN 2013

God kveld! Nå har jeg sittet i mange timer å tenkt gjennom hva jeg ønsker meg til jul. Det er jo en stund til, men folk er jo tidlig ute med julegavehandelen så da tenkte jeg at skulle være tidlig ute med ønskelisten min også. Jeg har endel andre småting som jeg ønsker meg, men som ikke er med i denne ønskelisten som jeg tenkte å spare til jeg har bursdag. Wohoo 18 år om 74 dager. Jeg håper virkelig at tiden frem til februar går fort! Nå er jeg så lei av å være 17 år. Det er jo ingenting som skjer og du får ikke lov til noe mer nå enn da man ble 16. La det gå fort!

Her er hvertfall ønskelisten min til jul:

1. Ralph Lauren parfyme nr. 2: Kjøpte den minste flasken når jeg var i Oslo sist gang, og jeg elsker denne lukten! Den er blitt favoritt parfymen min og den overgår til og med Lady Gaga parfymen! Derfor ønsker jeg meg den litt større flasken til jul.

2. Marc Jacobs klokke: Alle Marc Jacobs klokkene er jo så utrolig fine! Jeg har ingen klokke, så ønsker meg virkelig en sånn! Det er så fint å kunne ha på seg et enkelt antrekk med en fin klokke til!

3. Mast krølltang: Jeg har jo naturlige krøller i håret, men disse blir jeg aldri fornøyd med så derfor retter jeg dem ut. Denne krølltangen er også fin å krølle extensions med, noe som passer meg bra!

4. iPhone 53 rose gull: iPhonen jeg har nå fungerer egentlig bra, bortsett fra at låseknappen ikke fungerer lenger. Dette er veldig trælete når jeg bruker mobilen så mye som jeg gjør. Den nye iphonen er jo så klart mye mye finere enn den jeg har fra før av. 

5. Ring: Åh, diamantringer er jo så utrolig fine! Jeg har bare en ring jeg bruker hver eneste dag og denne har jeg fått av mamma. Den er enkel og veldig fin, men jeg ønsker meg noe litt mer glitrende og girly.

6. Smilelab: Hvem ønsker seg vel ikke et litt hvitere smil? 

7. 2xu compression tights: Denne tightsen skal visst være helt utrolig god. Og den er jo så fin! Alle de andre treningstightsene mine er det hull på knærne, så jeg trenger noe nytt treningstøy. På ønskelisten står også noen nye treningstopper og sportsbher, gjerne fra Nike. 

8. Canon fjernkontroll: Dette burde jeg jo ha kjøpt når jeg kjøpte kameraet mitt, men det glemte jeg. Det er veldig vanskelig å ta fine bilder med selvutløser. Enten blir de for uskarpe eller så rekker jeg ikke å stille meg opp forran kameraet før bildet blir tatt.

9. Ett års spotify premium: Dette fikk jeg i fjord også, og det er jo en utrolig fin gave! Jeg hører på musikk hver eneste dag og spotify er jo virkelig smart! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg