Victoria’s Secret

God søndag! I dag våknet jeg opp til at det var helt hvitt ute. Det ser jo så klart veldig fint ut når det ligger snø over alt, men det kunne godt kommet litt senere. Vinteren er så utrolig lang og mørk – blir sliten av bare å tenke på det. Jeg har hatt en kjempefin helg og den toppet seg når mamma og pappa kom hjem fra London med gave! Ææ, det var en BH fra Victoria’s Secret! Den er så utrolig fin og kjempegod å ha på seg. Når vi skal til London med klassen før påske er jeg nødt til å gå innom Victoria’s Secret og kjøpe flere. Tror jeg er forelsket! ♥♥♥♥

Nå skal jeg bare slappe av med en episode av Grey’s og så skal jeg vaske rommet. Jeg kommer helt sikkert til å utsette vaskingen til senere så lat som jeg er, for det er så utrolig godt med en dag der jeg ikke trenger å gjøre noe som helst. Til uken skal vi ha nynorsk tentamen og to-tre andre prøver. Tror det blir en slitsom uke – noe alle uker egentlig er. Så jeg skal vel overleve. Ha en super søndag alle sammen♥


Jakke fra SVEA // Genser fra Part Two

6 kommentarer
    1. Legg ut bilde av BH en! Victoria’s secret er så utrolig fint! Jeg har en derifra jeg å og den har vart i to år. Fortsatt like fin hvis du vasker den forsiktig! 🙂 God søndag til deg å

    2. Så pen du er! 😀 Er helt enig med deg i det du skriver om vinteren, utrolig trist og kjedelig at det blir så mørkt..men men. Kos deg med Grey’s! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg