ENDELIG

Hei!

Endelig fikk jeg tilbake skolepcen min! Nå slipper jeg å bruke den gamle dataen som skrur seg av bare laderen så vidt går ut. Den var også helt utrolig treg og når jeg skulle laste opp bilder klikket den helt. Hele denne tiden når dataen har vært på reperasjon har jeg sikkert sittet på den andre dataen i ca tre timer til sammen! Det er utrolig lite til å være meg, og jeg har kjedet livet av meg flere dager. Nå skal det bli andre boller, for å si det sånn! 

Jeg er ikke ferdig på skolen før klokken fire og kommer ikke hjem før klokken er nærmere fem. Hater sånne lange dager. Jeg blir så utrolig sliten av det og all energien min forsvinner. Når jeg kommer hjem vil jeg bare legge meg ned å sove i hundre år, men det går ikke. Denne uken har vi veldig mye som skal leveres inn, så jeg blir nødt til å sette meg ned å gjøre ferdig så mye som mulig i dag. Egentlig vil jeg hjem å sette meg under dyna med en kopp te, se på serier og bare slappe av. Men neida. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg