Obey t-shirt

God kveld! Nå prøver jeg å finne ut hva jeg skal ha på meg i morgen. Vi jentene skal nemlig feire Lives bursdag – noe som blir kjempekoselig! Men jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha på meg. Det ender vel sikkert med at jeg må ta med alle valg alternativene sånn at de andre kan hjelpe meg, haha. Ellers har dette vært en superkjedelig dag. Jeg har ikke gjort noen verdens ting annet enn å spist, spilt kabal og sett litt på Amazing Race. Dette oppsumerer dagen min helt perfekt!

Når jeg kommer hjem fra skolen er det aller beste jeg vet å ta på joggebukse og en god genser eller tskjorte. Når jeg var i Oslo kjøpte jeg meg verdens beste tskjorte fra Obey på Urban . Den er endel for stor, men den er såå god å daffe rundt i her hjemme. Nå skal jeg prøve å bestemme meg for antrekk og så skal jeg se en episode av tigerstaden. Jeg blogger fremdeles på den bittelille dataen som det er umulig å skrive på, så unnskyld for skrivefeil. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg