Rolig tirsdag

God kveld! Nå sitter jeg bare å slapper av med en kopp te og litt rolig musikk. Jeg er så utrolig sliten i dag, har vondt i hodet og hele kroppen verker. Forkjølelsen har ikke sluppet taket helt kjenner jeg. Jeg håper den gjør det så fort som mulig for nå er jeg virkelig lei av å være sliten og tett. Ellers har jeg ikke gjort noe annet i dag enn å skrive litt mer på en innlevering og spist. Nå skal jeg hente dynen og se en eller to episoder av Homeland. Jeg så ferdig sesong en i vår, og for noen dager siden fant jeg endelig sesong to også. Sesong tre kommer visst også om ikke så lenge, så da har jeg noe å kose meg med når det blir mørkere og kaldere kvelder. Det er så spennende at jeg blir helt gal, haha.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg