Noe nytt

Hei! I dag har jeg og mamma hatt en liten jentetur til Elverum – noe som var veldig koselig ♥ Fikk kjøpt meg noe nytt til garderoben som jeg virkelig trengte. Jeg er så lei av alt jeg har nå og har ingenting å ha på meg. Det er jo også kommet så mye fint i butikkene nå og høstfargene er på plass! Kjøpte også en ny rettetang og noen andre nødvendige små ting. I kveld blir det enda en kosekveld med familien med god mat og film. Jeg er så sulten nå at jeg nesten ikke kan vente til middag!!


Grønn og grå genser fra BIK BOK. Den lyse er fra PART TWO og er min nye yndlingsgenser!


Jeg aner ikke om denne er god eller ikke, men satser på at den ikke kan være dårligere enn den jeg hadde fra før av.


Æææææ, kjøpte meg også en ny jakke i dag og jeg er super fornøyd! Skal vise dere bilder senere. Er helt in loveeee♥

5 kommentarer
    1. Åhh SVEA jakke! Den fineste i hele verden! Jeg har en og den er så god og varm om vinteren! Gled deg!

    2. Jeg har den rettetangen og jeg er superfornøyd! Den gir et veldig fint og blankt hår samtidig som den ikke sliter så veldig! Den er også minst like god som en GHD 🙂 Fine innkjøp

    3. STAKKARS DYR SOM MÅ LIDE FOR AT FOLK SOM DEG SKAFFER SEG EN SÅNN JAKKE. DET ER SÅ INNMARI DYREMISHANDLING AT DU ANER IKKE. PRÆRIEULVENE MÅ DØØØØ FOR AT DU SKAL FÅ GÅ MED EN JAKKE SOM DU ER IN LOOOOOVVEEE MED. STYGT OG RESPEKTLØST SYNS NÅ JEG

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg